|
کد خبر: ۱۹۷۶۸۶

فیلم| قانون شکنی در مدارس غیرانتفاعی

فیلم| قانون شکنی در مدارس غیرانتفاعی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از قانون شکنی در مدارس غیرانتفاعی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، در حالیکه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک اعلام کرده آموزش زبان خارجی باید پس از دوره ابتدایی آغاز شود، مدارس غیر انتفاعی در مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی به دانش آموزان زبان انگلیسی تدریس می کنند.

فیلم قانون شکنی در مدارس غیرانتفاعی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم هنجارکشنی در مدارس ابتدایی غیر انتفاعی

برچسب ها: اینستاگرام
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
ناشناس
-
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
معلوم نیست این قانون چقدر درسته که شکستنش نادرست باشه ، تصمیمات کشور ما اکثرا شوتی گرفته میشه پس حدس میزنم اینم شوتی گفتن??
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
چرا قانون شکنی؟
چون دارن کاری میکنن اگه بچه رفت کشور های خارجی بتونه پرچم کشورشو نگه داره؟
چون دادن هزینه کلاس زبان(که کمتر از 900 هزار تومان)نیست رو تامین میکنن؟
چون قرآن نذاشتنو بچه هارو مجبور به گریه نکردن؟
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
فرهنگتون پایینه،وگرنه باید این کار را سالها قبل انجام میدادین،الان بیشترین زبانی که چه مهندس،چه ورزشکار،چه هرشغلی نیاز داره زبانِ انگلیسیه
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
از بس احمقن
فقط میخوان تو صد سال پیش نگه دارن بچه ها مونو
اینجا چند تا مهد رو به همین خاطر پلمپ و لغو کردن مجوزشو
چرا
چون داشت آموزش میداد
واقعا متاسفام
پاسخ
سارا
-
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
دانشگاه ها مراکز آموزشی مخصوصا آموزش پرورش
ادارت و مراکز دولتی مملو شده از پرسنل و نیروی های ضد ولایت فقیه و ضد انقلاب پرسنلی که هیچ اعتقادی به خدا ندارند چه رسد به انقلاب و آرمان های انقلاب

متاسفانه دولت به این موضوع هیچ توجهی ندارد
در نتیجه همین قشر از جامعه میخ هایی خواهند شد بر تابوت دولت آقای رئیسی برای پایان دولت ایشان
پاسخ
مسعود ندری
-
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
چه ایرادی داشت یا داره؟!!!!!
پاسخ
غزل
-
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
چه نوع هنجار شکنی اینجا رخ داده مثلا یه شعری هست که خود صدا وسیما هم به فارسی برگردونده و تو برنامه کودکش اجراش می‌کرد
پاسخ
مینا
-
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
باسلام... خدایی کسی که این فیلم رو مصداق هنجارشکنی وقانون شکنی میدونه خیلی خیلی بی مغزو شوت
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
واقعا دیگه عررزشیا زدن به سیم اخر !! در کل با هر چی کار درسته اینا مخالفن
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
چه اشکالی داره؟ حتما باید عربی یاد بگیرن یا روخوانی قرآن؟ بسیار کاردرستی میکنن که از بچگی زبان یادشون میدن.
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
حالا اگه زبان عربی بود اشکال نداشت ها ،،،،خاک بر سرتون کنن
پاسخ
لیدا
-
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
ایرادش رو کارشناس تشخیص میده...
پاسخ
رکسانا
-
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
کلاس زبان تو این‌مقطع عالیه واقعا باید برای تمام مقاطع از پیش دبستانی به بعد زبان انگلیسی تدریس بشه.
پاسخ
علی بابا
-
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
قانون باید تا زمانی که اصلاح یا فسخ نشده باشد اجرا شود و اگر اجرای قانونی اشکال شرعی ، عرفی ، حقوقی و فرهنگی و اجتماعی و.... داشته باشد باید در مجلس طرح و رفع اشکال یا اصلاح شود هر کشوری که مردم آن پایبند قانون و مقرراتش باشند پویا و مقتدر خواهد بود و هر کشوری که قانونش را به هر بهانه ای رعایت نکنند دچار هرج و مرج خواهد شد آنهایی که همیشه به هر بهانه ای قانون گریز هستند قانون را توجیه می کنند . شاید نظر شخصی بنده هم این باشد که در کودکی بهتر است زبان خارجی به کودکان یاد داده شود بهتر است ولی به دو دلیل از نظر خودم عدول می کنم یکی به احترام قانون و دیگری با در نظر گرفتن این که شاید یاد گیری زبان خارجی در این سن و سال به خود کودک هم لطمه بزند و یا دلیل دیگری دارد که قانون منع کرده است . پس اونایی که الکی بهونه می کنید که دولت به دلایل رفتن به خارج و...... جلوی آموزش زبان را می گیرد یه کم علمی باشید و با انصاف و از موضع منفی بافی بیایید بیرون.
پاسخ
علی
-
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
مشکل‌ما‌نداشتن‌محتوای‌آموزشی‌استاندارد‌ومحکم
برای‌تعلیم‌وتربیت‌فرزندان‌ماست‌اگر‌محتوای‌علمی
وتربیتی‌محکمی‌می‌داشتیم‌ونظارت‌قوی‌بر‌عملکرد
آموزشگاهها‌ومربیانشان‌داشتیم‌کسی‌جرآت‌نمی‌کرد‌مفاهیم‌غیر‌اخلاقی‌وغیر‌ملی‌را‌در‌مدارس‌مااجرا
بکند‌
پاسخ
سارا
-
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
این قانون شکنی یا دزدی و اختلاس مسئولین و آقا زاده ها با شادی مردم دشمن هستن این کثافتا میخان مردم همش تو ناراحتی و اضطراب باشن مسئولین هم مشغول چاپیدن و بذل و بخشش ثروت و حق مردم به عربای لعنتی
پاسخ
سعادت
-
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
دمشون گرم من شهرستانم امیدوارم بتونم زودتر بریم مراکز استان که این‌گونه مدارس هس برا تعلیم فرزندم .بهترین مدرسه افرین
پاسخ
سعادت
-
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
توبچتو نفرس این مدارس .بر امثال شما مدارس مخصوص زیاده
پاسخ
مریم
-
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
سارا ادارات پر شده از نیروهای ضد انقلاب ؟ پس یه انتخابات بذارید ببینید چند درصد مردم با اون آرمان‌های .....همراهند ؟ این حکومت چیکار کرده که همه رو از خودش رانده ؟ دستمریز به جمهوری اسلامی که حجاب شرعی را به نمادی برای مبارزه تبدیل کرده بماند تورم و معضل مسکن و معیشت و مهاجرت و هزار درد دیگه ، باور کن اگه بخواهید فقط از نیروهای خودی استفاده کنید نیروی کار کم میارید ، بعد چرا توهین میکنی میگی اعتقاد به خدا ندارند ، وجه اشتراک امثال شماها و طالبان و داعش در اینه که بجز خودتون هیچکی دیگه رو قبول ندارید
پاسخ
سارا
-
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
خاک تو سرت کسی که مسئول گذاشتن دیدگاه هستی اینقدر جرات نداری دیدگاه مردم رو بزاری ؟؟؟اگه کسی کاسه لیسی کرد منتشر میکنی ولی کسی که حرف حق میزنه نظرش حدف میشه اگه خایه نداری گوه میخوری دیدگاه میزاری خودت گوه بخور خودتم منتشر کن
پاسخ
سعید
-
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
من مذهبی هستم. شما تند رو هستین . وگرنه یک ورزش عادی در مهد کودک بود. یا من اشتباه میکنم؟
پاسخ
رامین
-
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
اگه زبان عربهای موشخورسوسمارخورراآموزش میدادندمطلوب شمابود؟ همینه دیگه ولی همون عربهای عزیزدلتونهم دارن بازمان پیش میرن وشما همچنان درعصرحجردست وپامیزنید
پاسخ
مسعود
-
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
واقعا تو کله شماها چیه؟
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
الان اگه عربی یا چینی یا روسی بهشون یاد میدادند هم همینو میگفتید؟
پاسخ
سارا
-
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
من خودم با اینکه تحصیل کرده هستم اما چون انگلیسی بلد نیستم خیلی جاها حس می کنم یه آدم بی سوادم، می‌خوان بچه هامونم مثل خودمون بشن
پاسخ
آزاد
-
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
ایکاش نگران غارت مملکت میشدید تا این به قول خودتان هنجار شکنی ها !!
پاسخ
کیوان
-
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
باز یه عده « انَ فَیلَسوفٌ » اومدن برا نظر دادن. هر قانونی روزها و شاید ماه ها رویش کار شده و افراد باسواد و متخصص نشستن نقاط ضعف و قوت اونو بررسی کردن چه بسا افرادی هم مخالف بودند اما در نهایت تبدیل به قانون شد. حالا که قانون شده باید به آن احترام گذاشت. چون من این قانونو دوست ندارم نباید اجرا کنم؟ این چه حرفیه که بعضی خودشونو فراتر از قانون می دونند!؟
پاسخ
کامی
-
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
کو قانون که بخواد شکسته بشه
پاسخ
سعید
-
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
حالم به هم میخوره از این کلمه هنجار شکنی که امثال شماها نمیفهمید کجا بکار ببرید طرف میاد روسریشو تنظیم کنه می‌نویسید هنجار شکنی با حرکات موزون آقا چه اشکال داره بچه از ابتدایی انگلیسی یاد بگیره دیگه شماها شورشو دراوردین اروپا و آمریکا رفتن تا مریخ شماها هنوز دنبال پا و مو هنجار و اخشاشو بسه دیگه خسته شدیم بچه میرسه به کلاس اول راهنمایی نمیتونه خودشو به انگلیسی معرفی کنه چطور فردا میتونه کاتالوگ یه دستگاه چند منظوره رو ترجمه کنه .یاد بگیرین دنبال چیزی بهتری بگردین برای سوژه
پاسخ
جواد
-
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
لحنت مردونه است اما اسمت گذاشتی سارا؟خخخخخخخ
پاسخ
سهیل
-
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
من که دارم زبان میخونم و کارای مهاجرتمو درست میکنم تا از این خرابشده فرارررررر کنم با یه مشت مغز پوسیده زنگ زده
پاسخ
فرهاد
-
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
دلیل این هنجارشکنی به دلیل بالا پایین پریدن اون چندتا خانم جلوی پسرهاست، با بالا و پایین پریدن ها، سینه هاشون هم بالا و پایین میپره که این باعث هنجارشکنی شده، البته بهم خوردن مقنعه و روسری هم که بماند!
اینها رو گفتم من باب اینکه چرا هنجارشکنی است اگر نه من هم با باقی عزیزان موافقم که چه اشکال دارد این فضای مرفه و شاد برای بچه ها فراهم شود.
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
و ارمنی
پاسخ
علی
-
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
پس فرانسه هم قانون احترام به هم جنسگرا ها میزاره پس مردمش چون قانون باید بهش احترام بزارن؟ چقدررررر جماعت شما نادون و به درد نخور هستش
پاسخ
محمد
-
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
شما را به خدا دست از این حرفهای خاله زنکی بردارید ،کجای دنیا آموزش قانون شکنی است ،همینطوری کلی از دنیا عقب هستیم مگر در مقاطع تحصیلی چقدر به دانش آموزان زبان آموزش می دهند شما خجالت می کشید وگرنه کلا زبان انگلیسی را تعطیل می کردید ،راستی عاشق قانون مداریتان هستیم !
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
خیلی سریع و فوری پیگیری شود و مرکز متخلف پلمپ و کادر و مربیان غرب پرست بازداشت و روانه زندان شوند تا درس عبرت شود واسه بقیشون....
پاسخ
امیر منصوری
-
۰۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.??

سلام درمانده
پاسخ
جواد
-
۰۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
چی شعر تعریف میکنی،این نظام ماست که غلطه،فوری به پلمپ زندان درس عبرت ربط میدی،دارن چهارکلمه زبان که تو کشورای دیگه از مهد شروع میشه یاد میدن بصورت ورزش،تو عقده ای چیزی هستی!
پاسخ
ناشناس
-
۰۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
باسلام،عزیزان حیدانیددلیل این نگرانی ارناهنجاریهاچیست؟ اگرمیخواهیم بدانیم،لطف بفرماییدصبورباشیدواین متن رابخوانید.عزیزان طبق فرمایش خداوندعالمیان یعنی اختیاردار،سلطان وهدایتگر همه عالمیان،تصورگناه درذهن یعنی مرتکب گناه وخطاشده ای واساساًتقواوحیاکه خداوندمؤکداًبه آدمی برای حفظ ورعایت کردن آن امرمیفرمایدیعنی اینکه ازخدابترسیم وشرم وحیاکنیم و بانزدیکی و قرب الهی ،تنهاشرط رستگاری که تقواپیشگیست رارعایت کنیم،بنابراین خواهشاًازخداوندناظر،قهارومنتقم شرم وحیاکنیم وبترسیم وآنچه راکه نباید، به بی ادبی وبی حیایی عنوان نکنیم که هم باعث گمراهی وگناه خودوهم دیگران خواهیم شد؛(گمراهی یعنی ظلمات،کفر،کیفر،عذاب).ازطرفی بعضاً نسلهای کنونی ازدو امروموضوع مهم بسیارغافلندکه عدم آن دو، دراثرجهالت ولجاجت درگمراهی و باعث تحمیل هزینه های سنگین معنوی ومادی شده وآن اینست که اولاً ازخداوندسبحان وحکیم،دین،قرآن وفرمایشات پیامبراکرم ومعصومین(س)به شدت دورند(هم بعضاًمسؤول نماهاوهم بعضاًمردم؛ که آن مسؤولنمای خائن کمکاری ودزدی ازبیت المال،رشوه و... راحق خودمیداندوآن دیگرخائن منافق نیز،برخلاف آیات قرآن الهی، بی حجابی،بی حیایی،هرزگی،گناه وفساد راآزادی وزن وزندگی مینامد،روابط بانامحرم راکه خداوندیکتا«حرام فرموده»دوست اجتماعی!!!،لواط وهمجنسگرای وبازی و...که بدترین عذاب الهی برقوم لوط نازل شد راازدواج ...وسفید و...بهمان!!!میدانندوچه قوم گمراه وگناهکاریست این‌بعضاً جماعت آخرالزمانی)وحتی دشمنی هم مینمایند ودوّم ،ازتمدن،تاربخ ،ریشه،پیشینه،اصالت وشاخصه های فرهنگی ایران وایرانیان یاناآگاهند،یابی تفاوتندویا درنهایت بی شرمی وبی حیایی به گذشته،سرمایه،اصالت،هویت ،داده هاوافتخارات گذشتگان واجداادایرانی خود،توهین هم میکنندودرعوض فرهنگ پرگناه،پرفساد ابتذال وهرزه غرب(البته به غیرازمواردمفیدوانسانیشان)رابر
اصالت،تاریخ،شرافت،غیرت،حیا،
عفت،
حجاب وپاکی فرهنگ ایران زمبن ترجیح داده و(عزیزان هموطن لطفاًتوجه نمایید):و به هرنحوی وباهرشیوه‌ای درصدد جایگزین غرب وفرهنگ غرب وحشی که امریکا،انگلیس،فرانسه وآلمان بعنوان سردمداران غرب جنایتکار ،بدترین وشدیدترین بلاها،مصیبتها،آسیبها،خیانتها وجنایتها رادرطول تاربخ ایران زمین برسرگذشتگانمان،اجدادمان،بستگان وهموطنانمان ازجنگ وخونریزی،کشتاروقحطی وتحریم،تعرض و...به نوامیسمان ودزدی وغارتگری نسبت به تمدن،آثارباستاتی،اموال ودارایی های عظیم ایران عزیزمان ،آورده اندوبانیرنگها،فتنه ونفاق ها و....امپراطوری بزرگ ایران زمین رانیز تکه پاره نموده اند که بدون تعصب شوروی سابق هم همانندآنهاخیانتهاوجنایتهای گسترده ای اعمال نموده اند.حال چه شده که بعضی ازجوانان ومردم باغیرت وباشرف ایران اسلامی باایمان به خدا،شجاعت،غیرت وایثارگری باپیروی وتبعیت مخلصانه ازخداوند ومقدسات الهی ازتمام آرزوهاوتمایلات دنیوی خودگذشته وبافدانمودن مال وجان خود ازایران،ایرانیان ونوامیس خود ودیگرمسلمانان ومقدسات الهی دفاع وبرای امنیت من وشما تکه تکه شدندوسرهاداده اندتا امثال من وشما نیزراه خداوخیـــردنیاوآخرت رابشناسیم و وفادار وهم پیمان در راه رضای الهی غیرتمند وعزتمند حافظ دین،ایران وناموس ایرانی ومسلمانان باشیم،امّادرنهایت تعجب وتأسف بعضی ازجوانان ومردمان امروزی نه به خداوندواوامر وآیات قران الهی احترام میگذارند ،نه به تعهدبندگی وحیاکردن درمحضرالهی ونه حتی ذره ای غیرت و وفاداری نسبت به فرهنگ،تاربخ،تمدن واصالت ایران عزیزمان که کهنترین وپرافتخارترین تاریخ رادربین سررمینهای دیگر دارد.عزیزان به خودآییم وآگاه باشیم که درآخرالزمان این اسفل السافلین این دنیای فانی هستیم که ابلیس وابلیسیان ایمان،تقوا،حیا،غیرت،شرف،عزت،
آخرت وسعادت آدمیان رانشانه گرفته اند،پس بااتحاد،همدلی وهمصدایی بهترین بنده برای خداوندوبهتربن دوست ویاربرای یکدیگرودیگرمسلمانان باشیم.،چون خداوندسبحان بندگانش رامؤمن مسلمان شکرگزارمیخواهد که تنهاازطریق قرآن حکیم واهل البیت(س) وعمل به تفواوحیای الهی حاصل خواهدشد..باتشکرازهمه عزیران.یاعلی ،التماس دعا وفرج مولای مظلوم،صبور وسرورعزیرمان حضرت حجةابن ااحسن العسگری ،امام رمان عالمیان(ارواحنافدا).دیدارمان دربهشت خداوند.
پاسخ
امیرحسین
-
۰۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
دوستان، آیا با وجود نتوانستن در زن گرفتن، و با وجود این همه افکار و اذهان جنسی در رسانه ها و ملع عام،خودارضایی که حس خیلی بدی به شخص میدهد،گناه محسوب میشود یا خداوند به سبب این جهنمی که آغایون برای ما فراهم کردن گناهان جنسی ما را می آمرزد؟، یا برای ازدواج هم باید آنقدر صبر کرد تا نیاز جنسی پیر فرسوده شود و آن موقع باید ازدواج کرد، دوستان خواهشاً راهنمایی کنید یا راهکاری بدهید به نظر من بریدن بهترین راهکار است.
پاسخ
کیوان
-
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
ناشناس ۰۳:۱۰ سلام و درود . متن با محتوا و زیبای شما را خواندم. باید به عرض برسانم که امروز با جماعتی جاهل و عنود همانند بت پرستان دوران جاهلیت طرفیم که نه تنها هیچ سخن حقی را نمی پذیرند بلکه نسبت به حقگویان و حق پرستان کینه و دشمنی دارند. اصول اعتقادیشان سست و بی بنیان ، منطقشان پوسیده ، راهشان به سوی سراب و رؤیاهایشان دور و تاریک و دست نیافتنی است. آزادی حیوانی می خواهند، به دشمنانشان تعظیم و تکریم می کنند، آداب و فرهنگ و سنت های زیبا و انسان ساز خود را باطل و عقب افتاده و فرهنگ و آداب و رسوم شیطانی غرب را پیشرفته و دنیا را محل لذائذ( خور و خواب و شهوت) می پندارند. این جماعت هیچ اراده ای بر بازگشت به اصالت خود ندارند .
پاسخ
کیوان
-
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
علی آقای ۲۳:۲۶ سلام. بحث ما قوانین داخل کشور خودمانه که بر اصول اخلاقی و فرهنگی اسلامی استوار است و اکثریت مردم ما خواهان اجرا و رعایت آن هستند. اما در فرانسه که حاکمیت الحادی است و واضع قانون فقط انسان است و اینگونه است که قانون را بر اساس خواست و تمایلات مادی انسان ها می نویسند. اما در ایران که جامعه دینی است و مردم به اصول و مبانی دینی خود پایبندند خواهان تصویب قوانینی هستند که مغایرتی با قانون الهی نداشته باشد.
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟